فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: در سال جاری ۱ تن و ۷۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر از ۷ باند مخوف کشف و ۵۱ قاچاقچی عمده و ۱۰۲۶ خرده فروش دستگیر شدند.

۷ باند مخوف مواد مخدر در غرب استان تهران متلاشی شد/کشف یک تن مواد مخدر از متهمان

به گزارش قدس آنلاین، سردار کیوان ظهیری صبح امروز در نمایشگاه کشفیات امنیت محله محور شهرستان‌های غرب استان تهران با اشاره به اجرای ۴۲۰ فقره احکام قضایی اظهار داشت: ۹۶۰ سارق و مالخر دستگیر و ۳۷۹ قلم انواع اموال سرقتی در ۶ شهرستان استان تهران کشف شد.

وی به کشف ۱۲۳ خودروی سرقتی در غرب استان تهران اشاره کرد و افزود: ۴۲ مورد کلاهبرداری و جعل اسکناس و اسناد کشف شده است.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران در ادامه گفت: اولویت پلیس در غرب استان تهران برخور با قاچاقچیان ارز و کالا است که ۹۴ هزار قلم انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۳ میلیارد تومان کشف شده است.

ظهیری با اشاره به فعالیت مستمر پلیس در مبارزه با سوداگران مرگ تصریح کرد: در سال جاری ۱ تن و ۷۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر از ۷ باند مخوف کشف و ۵۱ قاچاقچی عمده و ۱۰۲۶ خرده فروش دستگیر شدند.

وی به توقیف ۸۸ دستگاه خودرو از قاچاقچیان مواد مخدر اشاره و عنوان کرد: ۱۷۲۲ معتاد متجاهر در ۶ شهرستان غرب استان شناسایی و جمع آوری و تحویل مراکز بازپروری و ترک اعتیاد داده شد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: برخورد با سارقین به عنف و سابقه‌دار در دستور کار پلیس قرار دارد و امیدواریم برخورد دستگاه‌های قضایی با سارقین بازدارنده باشد.

۷ باند مخوف مواد مخدر در غرب استان تهران متلاشی شد/کشف یک تن مواد مخدر از متهمان۷ باند مخوف مواد مخدر در غرب استان تهران متلاشی شد/کشف یک تن مواد مخدر از متهمان۷ باند مخوف مواد مخدر در غرب استان تهران متلاشی شد/کشف یک تن مواد مخدر از متهمان۷ باند مخوف مواد مخدر در غرب استان تهران متلاشی شد/کشف یک تن مواد مخدر از متهمان

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.